.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 16 maart 2014

Bloemetje voor jou

3 challenges!

Gisteren heb ik een kaartje geplaatst voor Creaines Blog.   scrol even naar onderen voor dit berichtje!! Challenge duurt nog tot 28 maart. Op het blog staat een leuke sketch!!
Vandaag een kaartje voor de fadengrafik challenge
en morgen kom ik weer met een kaart voor het nieuwe deutsche Bestieblog wat gisteren van start is gegaan :) Daar is het Thema alles gaat met een Bestie!!

Gestern hatte ich eine Karte für Creaines Blog. Diese Challenge dauert bis dem 28 Marz. Auf dass Blog steht ein schöne Sketch welche man verwenden soll.
Heute habe ich eine Karte für der Fadengrafik Challenge.
Und Morgen komme ich wieder mit eine Karte für dass neue Deutsche Bestie Blog. Dass ist gestern neu online gekommen .... Das Thema dort ist "alles geht mit ein Bestie"!!!!

Vandaag dus de Fadengrafik challenge. Daar vragen we om een geborduurd kaartje met een patroontje wat je zelf graag borduurt. Dus niet zo moeilijk, denk ik zo.
Dit is mijn kaartje.
Kijk voor de andere kaartjes van het DT team even op het Blog!!

Heute habe ich also ein Karte für der Fadengrafik-challenge.
Dass Thema ist... lieblings-faden-grafik. Dass ist doch nicht so schwer, denke ich so.
Schaue für der Karten von der andere DT auf dem Blog.


Ein schöne Sonntag und bis Morgen :)
Geesje

6 opmerkingen:

  1. Geesje diene Karte ist sooooooooooooo schön ich liebe deine Fg echt wunderschön
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig borduurkaartje Geesje, mooi patroontje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een super lieve mooie kaart en heel erg mooi geborduurd Geesje.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallochen, eine total bezaubernde und wunderschöne Karte. Sie gefällt mir ausgezeichnet,
    hab noch einen schönen Sonntag, lg helli

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje, prachtig met het borduurwerk.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Geesje, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen