.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 20 juni 2015

have a wonderful day

Het kaartje spreekt voor zich..... vandaag een felicitatiekaartje, wat ik nog als herinnering gemaakt heb voor ons challenge blog van Cheerful sketches
Di digi is van Besties en verder heb ik weer de bloemetjes van Nellie Snellen gebruikt.
Dit keer een vrolijk oranje kaartje.

Heute wieder ein neue Karte in Orange, als Errinnerung für uns Challengeblog
Cheerful sketches
Der challenge lauft noch bis der 28. Juni.
Der Digi ist wieder Besties und weiter habe ich der Blumenstans von Nellie Snellen genohmen.


Ik wil graag meedoen bij:
challengeupyourlife
scrappers-delights-challenge-blog
stempelsonne
ttcrd.blogspot
brownsugar
creativefingers
Groetjes Geesje

6 opmerkingen:

  1. Wow, ist wieder sehr schön geworden. Wünsch dir einen schönen Sonntag und eine schöne neue Woche...
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaart, ik ben niet van de oranje kleur, maar deze kaart is prachtig geworden!!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Geesje,

    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Ich bin ganz begeistert. Ganz liebe Sonntagsgrüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deine Karte liebe Geesje ist wieder wunderschön
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig je kaartje met deze sketch Geesje...heel leuk ook dat je die omgedraaid hebt....TOPPIE!!!

    groetjes en nog een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart ! Bedankt dat je meedoet aan onze challenge en ik zou het leuk vinden als ik je de volgende keer ook weer zie,
    groetjes van Willeke
    DT Through The Craft Room Door

    BeantwoordenVerwijderen