.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 31 juli 2016

Beterschap

Vandaag is er weer een nieuwe challenge begonnen bij mybestiesaussie
Het thema is daar dit keer stippen en strepen met een bestie.
Ik heb een beterschapskaartje gemaakt met de digi van de besties. De papiertjes komen uit een blokje wat ik laatst ergens gezien had. Er zit alleen maar stippen en strepen papier in en dat kwam heel goed van pas. Daarnaast heb ik een kantje gebruikt, wat steentjes, een doily en een malletje van Marianne Design, waarop ik de digi heb geplaatst en deze ingekleurd heb met Farber Castell. En als laatste heb ik de vlinders van Tim Holz maar weer eens te voorschijn gehaald.
De verbanddoos is een gewoon plaatje.


groetjes Geesje

4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart! Daar knapt de ontvanger vast van op. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enige kaart! Mooi in het blauw! en de verbanddoos is en enig detail! Mooie sketch ook ;-)
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Kaartje en wat zijn die vlinders leuk zeg.
    Lieve groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen