.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 27 oktober 2016

Denk aan je.

Vandaag heb ik even een heel ander kaartje. Tussen alle herfst, kerst en Halloween moest er maar eens even wat anders komen. Dit keer een kaartje in roze. Dat is het thema bij craftrocket voor de aankomende twee weken.
Ik heb voor dit kaartje een digi gebruikt van ArtbyMiran. Ik heb haar ingekleurd met de Farber Castell Polychrome. Het roze papier is van Joy Craft en de mal is van Marianne Design.  Daarnaast heb ik nog een kantje, swirls, steentjes en vlindertjes gebruikt om de kaart op te fleuren.

mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

4 opmerkingen:

  1. Gorgeous card! I love the dies that you used!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. very pretty.I love that subtle addition of lace in the background

    BeantwoordenVerwijderen
  3. She is very dreamy in these shades. Love the little butterflies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So beautiful! Thanks for joining at Lemon Shortbread: Anything Goes
    Hugs
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen