.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 1 november 2016

Van harte gefeliciteerd

Vandaag is het weer de eerste van de maand en dat betekend dat er weer veel nieuwe challenges online gaan...... Ook ik heb weer een aantal kaarten om te laten zien. Die komen zo in de loop van de dag voorbij.
We beginnen dit keer met de nieuwe challenge van cccdigicreations. Het thema daar is "Happy Anything" Ik heb met de digi's van een van de sponsors, AngiesStamps , twee mooie kaartjes gemaakt. De ene laat ik nu zien, de andere in de loop van de week. Deze heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychrome. Het gebakje is van Marianne Design en verder heb ik de kaart afgemaakt met een kantje, een doily, vlindertjes en steentjes.
De sketch die ik gebruikt heb is van cheerfulsketches

groetjes Geesje



2 opmerkingen: