.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 1 april 2017

Hondje wassen

Ik heb nog een leuke dierenkaart.... een hondje in de wasteil. Deze digi is van scribblesdesigns.
Ik heb deze kaart gemaakt voor de challenge bij crafterscafeblog waar het thema dit keer is "een grappige kaart" Ik heb gekozen voor het hondje.
Ingekleurd is ze weer met de Farber Castel Polychromos. Ik heb voor deze kaart de sketch gebruikt van Cheerful sketches van de maand april. Het papier is van Joycraft. En de lettertjes die ik gebruikt heb zijn ook van joy craft.


groetjes Geesje




3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten laat je weer zien. Deze is erg leuk. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wahnsinn liebe Geesje....Ich komme ja gar nicht mehr nach zum Schauen...Sind wieder alle super schön geworden.
    Wünsch dir noch ein schönes Wochenende..
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen