.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 16 mei 2017

Hallo jij daar

Vandaag nog even twee kaartjes. ,,,, de eerste heb ik gemaakt voor de challenge van abitmoretimetocraft. waar het thema "alles gaat" is.
Ik heb voor deze challenge papier gebruikt van A bit more time to craft... het heet "regal" Ik heb voor deze kaart verder een digi gebruikt van imaginethatdigistamp welke ik ingekleurd heb met de Farber Castell Polychromos en op een malletje van Marianne Deign heb gezet. Met een extra kantje en vlindertjes is de kaart klaar.

Mijn kaatje doet mee bij:

Groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Your card is adorable. Love your coloring. Thanks for joining us at Imagine That Digistamp Creative Playground, Lisa Lynn DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a cute card! Your fairy is adorable and so beautifully colored. Thanks for playing along with our anything goes challenge at Imagine That! Creative Playground.

    BeantwoordenVerwijderen