.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 30 mei 2017

Kan jij me vertellen...........

En mijn laatste kaartje voor vandaag ( sorry, liep een beetje achter ) is gemaakt voor createsandmakes waar ook een nieuwe challenge begonnen is. Voor deze kaart heb ik een digi genomen van Aurora wings. Ik heb haar ingekleurd met de Farber Castell Polychromos.
Dit keer heb ik weer eens een geborduurde kaart genomen. Alles in de kleuren geel en groen gehouden.
De hoekjes uitgestanst met een pons van Martha Stuwerd. en hierop een steentje geplaatst. Langs de randen een stikkerrandje en de  extra vlinder maakt de kaart af.


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

6 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Geesje, ich komme ja gar nicht mehr nach mit dem Schauen....Sind alle wunderschön geworden. einfach entzückend....
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi weer dit kaartje Geesje...leuke en mooi ingekleure digi erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallochen, eine zauberhafte Karte mit einem ganz süßem Motiv,
    lg helli

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely adorable, Geesje! Love how your stitching reminds me of the Corn Sprite's silk. So cute and creative. Thanks so much for joining our "My Secret Garden' challenge at Aurora Wings. xxD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So precious, Geesje! Love the stitch work all around the Corn Sprite, and the little butterfly looks like she's trying to cheer up the Corn Sprite. It's a lovely scene! Thank you for joining us at Aurora Wings. Mitzi xx

    BeantwoordenVerwijderen