.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 10 mei 2017

Sterrenbeeld vissen

Ik heb nog een tweede kaartje. Dit keer een kaartje met een digi van Moonflowers.
Officieel heet ze Sterrenbeeld vissen, maar ik vind het gewoon als een normale digi zo mooi.
Ik heb de digi ingekleurd met de Farber Castell Polychromo.
Het designpapier is van Joy Craft. De malletjes die ik heb gebruikt zijn van Marianne Design. Ook de ovaal waar de digi op zit is een Marianne Design malletje.
In de hoekjes heb ik steentjes geplakt... dus ook een beetje blinky blinky.


Mijn kaartje doet mee bij:
Groetjes Geesje



3 opmerkingen:

  1. So pretty and love how it is framed with the die cut cat tails. Thanks so much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh o...sexy..... tolle Karte.Wunderschön.
    Schönen Sonntag wünsch ich dir.
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great work! Thanks for joining us at Crafty Creations. Anna-Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen