.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 1 mei 2017

uiltjes

En gelijk nog een tweede kaartje met de digi van Rick St Dennis. Dit keer voor artisticinspirations
Hier is het thema "alles gaat" optie creme/bruin. Hiervoor heb ik de leuke uiltjes uitgekozen die ik mooi in deze kleuren kon verwerken.
De kaart heb ik vrij simpel gehouden. Ik heb bruin papier genomen met een creme stipje erin. Dit is van Joy Craft. Daarop een punt van effen creme papier. Een doily er op en daarop de uiltjes, uitgesneden met de Nestebilitiemal. De uiltjes heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. De kaart heb ik afgemaakt met creme vlindertjes en steentjes. Als extra een ander vlindertje erbij.


Groetjes Geesje


1 opmerking:

  1. Wat heb je weer een prachtige serie kaarten op je blog staan. Leuke digi's en heel mooi ingekleurd!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen