.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 22 mei 2017

voor jou

Een kaartje, gemaakt voor de challenge bij Crazy-challenge. Dit keer is het thema "verjaardag"
Ik heb hiervoor een digi gebruikt van disdigi. Ik heb twee designpapiertjes gebruikt. Van allebei de helft genomen ( in een driehoek) en in het midden nog een randje gestanst. Het kleine muisje heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos en uitgesneden met een Nestebilitie malletje. In de rechter bovenhoek heb ik een bloem en takje gezet.


Mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Lovely work, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A fabulous card. An adorable image and lovely papers.
    Thank you for joining in with the Crafts Galore Encore May Challenge “Anything Goes”. Good luck x

    BeantwoordenVerwijderen