.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 16 oktober 2017

herfst

Mijn 3de kaartje voor vandaag is een herfstkaartje. Ik vond heel mooi herfst achtergrond papier wat ik hier ook gebruikt heb. Vervolgens heb ik de sketch van Cheerfulsketches genomen en ben er mee aan de gang gegaan. De digi heb ik weer ingekleurd met de Farber Castell Polychromos en uitgesneden met een nestebilitie. Hierachter heb ik een doily geplakt. Op de voorgrond heb ik de kaart afgemaakt met allerlei herfstmalletjes van Marianne Design. De kaart heb ik gemaakt voor scrapbookstampsociety

Mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

6 opmerkingen:

  1. Scitterende kaartjes laat je weer zien vandaag Geesje...je 2 vorige borduurkaartjes zijn ook super leuk....weer een lust voor het oog...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful creation ... love the little squirrel! Thanks so much for playing in our ‘Leaves’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card. I love all your embellishments. Thanks for playing along with us at PIP Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love all the embellishments. Thank you for sharing with us at QKR Stampede.
    Dragonfly Dreams.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful card..love the way you have embellished it..Thank you so much for joining us at Crafty Creations Challenges. Hugs xx Deepti Aggarwal

    BeantwoordenVerwijderen