.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 2 januari 2018

zilver

Ik heb vandaag nog een kaartje voor jullie. Dit keer met het thema Zilver of Goud. Dat was even nadenken, maar ik heb wat gevonden. 25 jaar huwelijk staat ook voor zilver, en omdat ik dit vogelhuisje met vogeltjes kreeg om mee tewerken heb ik de volgende kaart gemaakt. Ik heb als ondergrond een designpapiertje met veel vogeltjes genomen. Hierop heb ik 2 doilys gezet in het zilver. De digi's ( vogelhuisje en apart de hartjes slinger) heb ik samen uitgeprint. De hartjes met zilverrandje en 25 erin... de andere harthjes rood gekleurd. Het volgelhuisje heb ik met Farber Castell Polychromos ingekleurd. Het totaal uitgesneden en op de doilys geplakt. Ernaast nog twee keer een takje uitgesneden van Joy Craft en als laatste 3 keer een bloem uutgestanst en opgeplakt, met een strass steentje. De challenge kun je vinden op tuesdaythrowdown


groetjes Geesje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten